NOVOSTI I AKCIJE

CITROËN NA SALONU AUTOMOBILA U FRANKFURTU 2017

Copyright Wiiliam CROZES @ Continental Productions
Podjeli s prijateljem










Pošalji

SVJETSKA PREMIJERA ZA NOVI KOMPAKTNI SUV C3 AIRCROSS!

Povodom Salona automobila u Frankfurtu 2017,Citroënstavlja naglasak na svoju ofenzivu na području SUV vozila, predstavljajući kao svjetsku premijeru NOVI KOMPAKTNI SUV C3 AIRCROSS. Ovaj SUV nove generacije snažnog karaktera, nudi prostor u unutrašnjosti i modularnost monovolumena, udobnost i povezane tehnologije.

 

Uz NOVI KOMPAKTNI SUV C3, Citroën predstavlja dva druga noviteta koji naglašavaju duh avanture i slobodnog vremena:

  • SPACETOURER RIP CURL CONCEPT,jedinstveni konceptni automobil kombija 4×4 s kojim možeteudobno i bezbrižno otići u nepoznato i koji jeposebno prilagođen zahvaljujući znanju i umijeću marke RipCurl;
  • NOVI E-MEHARI STYLED BY COURRÈGES, limitiranaserija sa snažnom osobnošću, koja proširuje kreativni susret dvaju francuskih ikonskih marki i označuje početak 2. generacije modela E-MEHARI.

Tri modela, tri različita automobilska iskustva. Ovo je savršena slikasposobnosti marke Citroën koja se inspirira različitim životnim stilovima i nudi moderna riješenja s puno karaktera.Filozofija koju najbolje prikazuje slogan Marke « InspiredBy You » s odvažnim automobilima koji su neusporedivo udobni i vođeni programom CITROËN ADVANCED COMFORT®. Pored uspjeha posljednjih modela kao što je novi C3, koji je već prodan u više u 170 000 primjeraka, Citroëntakođer razvija svoju prodajnu mrežu i nove usluge mobilnosti za jedinstveno automobilsko iskustvo u srcu ponude marki sa širokom gamom proizvoda.

 

Citroënu Frankfurtu, to je:

  • NOVIKOMPAKNISUV C3 AIRCROSS.Ovaj raznolikSUV ističe se svojom jedinstvenom morfologijom te snažnim i svježim stavom. Ovdje je prisutan u nekoliko kombinacija boja karoserije i unutrašnjosti, naglašavajućisvoje mogućnosti personalizacije. Njegova unutrašnjost koristi jedinstveno znanje i umijeće marke Citroën u pogleduprostora u unutrašnjosti, modularnosti i svjetlosti, kako bi se nametnuo kao referenca u svom segmentu. Nudi visoku razinu udobnosti, 12 modernih tehnologija za pomoć u vožnji i 4 za povezivost. Udoban u gradu kao i na cestama, C3 Aircross poziva na bijeg zahvaljujući svom SUV karakteru i funkcijiGripControls funkcijom HillAssistDescent (sustav pomoći kod vožnje na strmom spustu). On je nova referenca u svijetu kompaktnih SUV-ova u pogledu udobnosti, korištenja i boravka u vozilu.
  • SPACETOURER RIP CURL CONCEPT. Citroën i RipCurlnastavljaju svoju suradnju i predstavljajupredmet krajnje mobilnosti, simbol bijega bez granica. Jedinstveno tumačenje SpaceTourera posvećenog sportovima na otvorenom, ovaj moderan kombi ima povećane mogućnosti zahvaljujući preradi 4×4 tvrtke AutomobilesDangel. Za krajnju slobodu, Pössl ga je izbacio kao kompaktni kamper. Ove dvije pretvorbe već su dostupne na SpaceToureru. Moderna vanjština i unutrašnjost kampera naglašeni su originalnimizborom boja i posebnih tkanina. Namijenjen je svima koji vole boravak na otvorenom, robustan je, prostran i okretan u svakodnevnom životu. Naglašava značajke SpaceTourera: modularnost, jednostavnost korištenja, udobnost i tehnologije u službi bezbrižnosti i slobode.SpaceTourerRipCurlConceptbit će dio europske turneje RipCurlod listopada 2017. do siječnja 2018.!
  • E-MEHARI STYLED BY COURRÈGES.Ekskluzivna specijalna serija, razvijena s modnom markom Courrèges, predstavlja novu generacijuelektričnog modela E-MEHARI. Nastavljajući svoju suradnju oko održive mobilnosti i profinjenosti, dvije ikonske francuske marke ovdje predstavljaju elegantnu izvedbu u crnoj boji, koja prekriva i lukove, te koja je u kontrastu s svijetlom unutrašnjošću karakterističnom za Courrèges. Ovaj 100 % električni kabriolet s četiri sjedala snažnog karaktera osnažuje automobilske kvalitete predlažući odsada čvrsti krov s prozorima, središnjim sustavom zaključavanjai zračnim jastucima, smještenim u unutrašnjost, koja je u potpunosti redizajnirana u skladu sa stilskim kodovima Citroëna.
  • C3 &C3 WRC. Novi Citroën C3, već prodan u više od 170 000 primjeraka od svog lansiranja, bit će predstavljen uz bok nabildane izvedbe, C3 WRC, koji je predmet automobilske strasti, ljudske i sportske avanture.
  • Atraktivan štand okupan svjetlošću, koji podsjeća na pravi životni prostor s prirodnim materijalima i potvrđujeobećanje Marke u pogledu ugodnosti i bijega u nepoznato. Posjetitelji također mogu ući uLa MaisonCitroën, nadahnuće za novi koncept Citroënovihprodajnih mjesta.