NOVOSTI I AKCIJE

CITROËN PREDSTAVLJA SVOJ NOVI POTPIS MARKE

170904_Visuel-InspiredByYou
Podjeli s prijateljem










Pošalji

„INSPIRED BY YOU” NA FRANKFURTSKOM SALONU 2017.

Nakon što je na Pariškom salonu 2016. otkrio svoju kampanju Marke „CitroënInspiredby You”, CITROËN sasvim prirodno odabire novi potpis Marke „INSPIRED BY YOU”*. Novi međunarodni potpis krasi štand marke CITROËN na Frankfurtskom salonu 2017.

Od svojeg nastanka, CITROËN neprestano pronalazi nove zamisli i inovativna rješenja kako bi poboljšao svačiji doživljaj u automobilu. Od modela TractionAvant do 2 CV, od Type H do modela Berlingo, od Méhari do E-MEHARI, od monovolumena Picasso do crossoveraAircross, CITROËN prati društvene promjene i ističe se kao popularna marka u plemenitom smislu: marka čiji su glavni izvor nadahnuća ljudi i njihov način života.

 

Marka široke ponude više nego ikad utjelovljuje taj duh marke koja je „peopleminded”. Taj duh danas prirodno nastavlja novim međunarodnim potpisom: „INSPIRED BY YOU”.
Taj novi potpis marke dio je kampanje marke „CitroënInspiredBy You” predstavljene na Pariškom salonu 2016., a zatim uvedene na međunarodnoj razini, najprije u Latinskoj Americi i Kini tijekom prve polovine 2017. Pravi izraz novog razvoja Marke, novi potpis „INSPIRED BY YOU” nasljednik je potpisa „CRÉATIVE TECHNOLOGIE” (2009.) i bit će istaknut na Frankfurtskom salonu 2017.

„INSPIRED BY YOU” nije tek običan potpis, već istinsko uvjerenje koje nadahnjuje jedinstvena rješenja koja CITROËN nudi svojim kupcima na sljedećim razinama:

Toliko pokazatelja transformacije marke CITROËN dokazuje da duh novog potpisa „INSPIRED BY YOU” prožima cijelo okruženje Marke.

Marka CITROËN
Kao međunarodna automobilska marka široke ponude, CITROËN njeguje odvažnost i kreativnost od 1919. Modeli CITROËN ističu se svojim dizajnom, donose zadovoljstvo svojom udobnošću i tehnologijama te unose dašak svježine u svijet automobila, na primjer Novi C3 ili Novi SUV Compact C3 Aircross. Kao marka koja je istinski „peopleminded” i ide u korak s vremenom, CITROËN se ističe jedinstvenim iskustvom za kupce, osobito uz svoju internetsku stranicu za izražavanje mišljenja CitroënAdvisor. CITROËN ima 10 000 prodajnih i postprodajnih mjesta u oko 80 zemalja te više od 1,1 milijun prodanih vozila u 2016. Ima i osam konstruktorskih naslova prvaka svijeta na prvenstvu WRC te u 2016. osvaja treći uzastopni naslov konstruktorskih prvaka svijeta na prvenstvu WTCC.